Sunday, June 17, 2007

小情歌 - 苏打绿 (A Little Love Song - Soda Green)

Fresh from winning the 2007 Taiwan Golden Melody Awards for Best Group and Best Composer after scoring 7 nominations, A Little Love Song by Soda Green.

小情歌 - 苏打绿
A Little Love Song - Soda Green
这是一首简单的小情歌
唱着人们心肠的曲折
我想我很快乐 当有你的温热
脚边的空气转了
这是一首简单的小情歌
唱着我们心头的白鸽
我想我很适合 当一个歌颂者
青春在风中飘着
你知道 就算大雨让这座城市颠倒
我会给你怀抱
受不了 看见你背影来到
写下我度秒如年难捱的离骚
就算整个世界被寂寞绑票
我也不会奔跑
逃不了 最后谁也都苍老
写下我时间和琴声交错的城堡

Try this link for the sampling : http://www.7yin.com/play_ok/9a87897f93fdf80f.htm

3 comments:

Anonymous said...

BRAVO SODA GREEN !!!
^--^

Cruel Angel said...

I think I am really outdated adi! Dunno what is this? cut of from the Chinese Entertaiment industry!

Anonymous said...

here's another nice song i think...

张震岳 思念是一种病